Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Papillon Organic - Caramel & Cream


Όπως συνηθίζω, το πρώτο που έκανα ήταν να φέρω το μπουκαλάκι στη μύτη μου. Η μυρωδιά, ήταν η αναμενόμενη. Καραμέλα γάλακτος ή Butterscotch. Μου έκανε εντύπωση η ελαφρότητα του αρώματος σε σχέση με ότι είχα διαβάσει μέχρι σήμερα, πράγμα όμως που εξιχνίασα όπως θα αναφέρω πιο κάτω. Προσωπικά, δεν τα πάω καθόλου καλά με τα αρώματα και τις γεύσεις βουτύρου, οπότε με μεγάλη δόση προκατάληψης (καθώς έχω φάει άπειρες ήττες από αρώματα του τύπου τα οποία τελικά είχαν γεύση καμένου βουτύρου), γέμισα τον ατμοποιητή.
Μου έκανε εντύπωση το πόσο λεπτόρρευστο ήταν το υγρό και μου έδωσε την εντύπωση ότι κάποια στιγμή θα αντιμετώπιζα πρόβλημα υπερτροφοδοσίας. Ξεκίνησα λοιπόν τις τζούρες μου. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΥΓΡΟ!!! Ελαφριά γεύση καραμέλας, σβησμένη με κρέμα γάλακτος αρωματισμένη με βανίλια. Ή σε απλά Ελληνικά, Dulce di Lece. Στην εισπνοή είναι πιο αισθητή η γεύση της καραμέλας και στην εκπνοή αλλάζει βάρδια με τη γεύση της καραμέλας και της βανίλιας. Και στο στόμα αλλά και στη μύτη, γεγονός το οποίο μαρτυρά συνοχή στο υγρό και δυνατότητα ομοιογένειας της γεύσης. Συνέχιζα να ατμίζω, ώσπου παρουσιάστηκαν τα πρώτα σημάδια πλημμύρας, αλλά το θέμα λύθηκε εύκολα, τα καλά του VV. Ανέβηκα στα 4.8v και συνέχισα ακάθεκτος. Η γεύση παρέμεινε ίδια καθώς το βαμβάκι υπερτροφορδοτούνταν, και το τανκάκι τελείωσε ευχάριστα. Η παραγωγή ατμού εξαιρετική, σε σημείο που έφτασα να νομίζω ότι το υγρό αποτελείται μόνο από υπερβολικά αραιωμένη VG και το χτύπημα πολύ δυνατότερο από ότι θα περίμενα για ένα 6ρι υγρό. Τσεκάροντας το νήμα, είδα αρκετά ποστ από βετεράνους στο συγκεκριμένο υγρό, οι οποίοι ορκίζονται ότι έχει αλλάξει η συνταγή και το υγρό δεν είναι στο επίπεδο που ήταν. Αυτό με στενοχωρεί από τη μία γιατί δεν δοκίμασα ποτέ την αρχική έκδοση, αλλά από την άλλη με χαροποιεί γιατί προσωπικά θεωρώ ότι στη συγκεκριμένη αναλογία είναι λίγο λιγότερο από το ιδανικό. Τα υγρά τα οποία βασίζονται σε βανίλιες, καραμέλες και κρέμες, έχω παρατηρήσει ότι τείνουν να σε μπουχτίζουν εύκολα, οπότε το συγκεκριμένο είναι εντάξει για μένα, με την επιφύλαξη ότι ένα 15% του υπάρχοντος αρώματος, θα το ήθελε ακόμα. Και για να μην μείνει καμία αμφιβολία, το 15% που λέω μεταφράζεται ως εξής: αν πχ το υγρό περιέχει 5% άρωμα, θα ήθελα να περιέχει 5,75%. Επίσης, θεωρώ ότι είναι τόσο ομαλό στην απόδοση της γεύσης, που εύκολα θα μπορούσε να συνδυαστεί με κάποιο καπνικό χωρίς να υπάρχει επικάλυψη γεύσης. Έχω ζητήσει ήδη μια μίξη με ένα συγκεκριμένο καπνικό, την οποία όταν δοκιμάσω και εγκρίνω, θα αναφέρω στο κατάλληλο νήμα. Δύσκολα θα γινόταν για μένα ένα υγρό το οποίο θα άτμιζα όλη μέρα, αλλά ένα χαλαρωτικό διάλειμμα ευχαρίστως θα μου το προσέφερε. 78/100 μετά από αρκετή μελέτη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου