Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Nuse Drops - Morning Energy


Στην επίσημη περιγραφή της εταιρείας, απευθύνεται σε αυτούς που είναι όλη μέρα στην τσίτα και ισχυρίζεται ότι με τα αρώματα επιλεγμένων φρούτων και βοτάνων, είναι σαν να έχεις ενεργειακό ποτό στον ατμοποιητή σου. Προσωπικά, διαφωνώ πλήρως. Το άρωμα που λαμβάνεις όταν ανοίγεις το μπουκαλάκι, θυμίζει εκείνη την παλιά παιδική αμαρτία που λεγόταν Big Babol Banana.
Ποτέ δεν ήμουν οπαδός της τσίχλας, αλλά θυμάμαι όλη την αίθουσα στο δημοτικό να αναδίδει αυτό ακριβώς το άρωμα. Γέμισα τον ατμοποιητή μου και περίμενα ακριβώς αυτό, μία γλυκιά μπανάνα. Το αποτέλεσμα, ήταν αρκετά διαφορετικό. Στην αρχή, η μπανάνα κάλυπτε τα πάντα και άφηνε μια γλυκιά επίγευση. Υποψιασμένος όμως από τα δύο πρώτα, συνέχιζα να ατμίζω με την ησυχία μου, περιμένοντας να φανούν και τα πιο υποχθόνια συστατικά του υγρού. Και καλά έκανα. Μετά από ένα ml περίπου, άρχισε να υποχωρεί η ένταση της μπανάνας, καθώς προφανώς την συνήθιζε το στόμα μου. Η γεύση στρογγύλεψε αρκετά και όταν άρχισε να καταλαγιάζει η γλυκάδα, εμφανίστηκε και το στοιχείο της κρέμας. Τώρα, άρχισε να μου θυμίζει μία άλλη αμαρτία, της πιο ενήλικης ζωής μου. Banana Split, ένα παγωμένο γλυκό το οποίο στην Αμερική ιδιαίτερα αποτελεί λόγο Εθνικής υπερηφάνειας. Και όμως, ήμουν σίγουρος ότι αναγνώριζα άλλο ένα συστατικό το οποίο μου ήταν πολύ γνωστό. Μισό ml αργότερα, αποκαλύφτηκε και αυτό. Κανελίτσα κυρίες και κύριοι, και μάλιστα όχι απλή αλλά η κανελίτσα του γνωστού μας κανελομπισκότου, χωρίς όμως το μπισκότο (κανέλα με καμένη ζάχαρη δηλαδή) και φυσικά σε κλάσματα της έντασής της. Αν προσπαθούσα να αντιστοιχίσω αυτό το υγρό με κάτι πραγματικό, θα έλεγα μία πολύ ώριμη μπανάνα, κομμένη στη μέση, και γεμιστή με κρέμα χτυπημένη σε σαντιγί, χαμηλών λιπαρών (να μην ακούγεται τόσο η γαλατίλα) και χωρίς ζάχαρη, αφού η μπανάνα είναι ήδη γλυκιά. Η παραγωγή ατμού και πάλι εξαιρετική, και το χτύπημα αρκετό για ένα εξάρι υγρό. Θετικό επίσης ότι τα αρώματα κατά τη ρινική εισπνοή δεν αλλάζουν και πολύ, και κατά την ρινική εκπνοή, το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο. Όσο για τη μυρωδιά στο χώρο, πρέπει να πω ότι είναι ανεπαίσθητη και όταν την πιάσεις καταλαβαίνεις μόνο τη μπανάνα. Ωραία όλα αυτά, όμως ουδεμία σχέση μπορώ να βρω με το όνομα του υγρού. Εκτός αν ο εμπνευστής γνωρίζει καμία δεσποινίδα η οποία φτιάχνει αυτό το γλυκό για πρωινό, και την οποία ευχαρίστως ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ ΤΩΡΑ! 74/100 για μια πολύ ωραία έμπνευση που όμως δεν μεταδίδεται και στο όνομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου