Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Umami - Dr Frostberryz



Dr. FrostBerryz, 50/50 Pg/Vg, 9mg/ml (με επιφύλαξη καθώς το φιαλίδιο έγραφε sample στην πίσω ετικέτα χωρίς συνθέσεις και περιεκτικότητα)

Το όνομα παραπέμπει σαφώς σε τίποτα φρούτα του δάσους, πάνω στην γνώριμη πλέον βάση μενθόλης. Το ίδιο και η μυρωδιά, στην οποία όμως διακρίνεται και λίγο το άρωμα της cola. Περίμενα λοιπόν και εγώ κάτι που θα θύμιζε Liqua Berry Mix (και χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο ως παράδειγμα γιατί το θεωρώ σημείο αναφοράς σε γεύση φρούτων δάσους), πάνω στην βάση Fresco.
Το αποτέλεσμα, ήταν αρκετά διαφορετικό. Αρκετά γλυκό άρωμα, με το φραγκοστάφυλο να καλύπτει τα υπόλοιπα και την cola με τα όξινα φρούτα να έρχονται εναλλάξ σε δεύτερη και τρίτη μοίρα. Κάτι δεν μου καθόταν καλά και συνέχιζα να ατμίζω προσπαθώντας να αλλάξω γνώμη, γνωρίζοντας και ότι ο ατμοποιητής μου θέλει ένα δύο μλ ώστε να στρώσει τη γεύση. Πες το μεγάλες προσδοκίες, πες το ενθουσιασμός που κρατούσε ακόμα από τα προηγούμενα της σειράς, απογοητεύτηκα. Το έδωσα λοιπόν για δοκιμή και σε άλλους δύο ατμιστές, καθώς και σε δύο φίλες η οποία ούτε καπνίζει, ούτε ατμίζει. Οι απαντήσεις ήταν πανομοιότυπες: Augmentin και Amoxil. Νευρίασα. Έστειλα μήνυμα στο zetel, όχι για παράπονα, αλλά για να ρωτήσω αν αυτή είναι δοκιμαστική έκδοση και όχι παραγωγής, μαζί με κάποιες ακόμα παρατηρήσεις που θα αναφέρω παρακάτω. Τελικά, προέκυψε ότι είναι έκδοση παραγωγής και όχι δοκιμαστική. Απόρησα. Όχι για πολύ όμως καθώς ήρθαν στο μυαλό μου όλες οι κουβέντες που έχουν γίνει στο παρελθόν περί υποκειμενικότητας, αντίληψης, κλπ κλπ. Το άφησα στην άκρη. Εδώ να αναφέρω, ότι έχω ένα ράφι γεμάτα umami στο σπίτι, και φεύγοντας για το γραφείο κάθε μέρα, παίρνω μαζί μου ένα στην τύχη, όποιο να ναι, χωρίς καν να κοιτάξω. Σήμερα λοιπόν ήταν η σειρά του. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι παρ’ όλα όσα είπα, το υγρό ατμίζεται ευχάριστα, ήρθα στο γραφείο, γέμισα τον ατμοποιητή και τράβηξα μια τζούρα όσο δούλευα. Το υγρό άρχισε να μου αρέσει. Η γλυκάδα είχε στρογγυλέψει, τα μούρα φαινόταν πιο καθαρά τώρα, η cola έδινε τη γλυκόξινη χαρακτηριστική της γεύση, και η μενθόλη δούλευε εξαιρετικά. Χάρηκα! Το χτύπημα αρκετά μέτριο για 9ρι, και η παραγωγή ατμού ικανοποιητική. Μεγάλο ατού, η καταπληκτική μυρωδιά που αφήνει στο χώρο. Και όμως, εγώ θα ζητούσα κάτι παραπάνω από αυτό το υγρό, και κατά την καθαρά προσωπική μου γνώμη, όπως ανέφερα και στις παρατηρήσεις μου, θα ήθελα παραπάνω οξύτητα άλλο ένα άρωμα, πιο συμπυκνωμένο, από κάποιο χαρακτηριστικό berry. Και θα επιμείνω, παρόλο που το μπουκάλι κοντεύει να πιάσει πάτο. Την πρώτη μέρα, του είχα δώσει 76/100, υποτίθεται το λιγότερο ωραίο από όλα, με τα δύο επόμενα να είναι στο 78. Σήμερα που αποφάσισα να γράψω το review, του δίνω 80/100, ανεβάζοντάς το στο τοπ 20% και δηλώνοντας εμφανώς ότι δεν είναι άσχημο, αλλά τα άλλα της σειράς (εκτός από δύο που τα πέρασε), δεν τα φτάνει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου