Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Umami - Introduction



Όταν ο zetel επικοινώνησε μαζί μου και μου ανακοίνωσε ότι είχε σκοπό να μου στείλει δείγματα για να γράψω και εγώ τη γνώμη μου, περίμενα να παραλάβω ένα φάκελο με πεντάμελα. Όταν λοιπόν αντίκρισα τα 12 30μελα, φαντάστηκα ότι είτε έκανε λάθος, ή αν αυτά είναι δείγματα, οι κανονικές συσκευασίες θα είναι μισόκιλες! Θα ξεκινήσω με το αρνητικό της υπόθεσης, τη συσκευασία. Κουτάκι δεν υπάρχει αλλά δεν πειράζει. Αυτό που πειράζει όμως είναι η έλλειψη κάποιας ασφάλειας στο κούμπωμα. Ούτε κρακ, ούτε ζελατίνα.
Η όψη δεν παραπέμπει σε επαγγελματική και οργανωμένη δουλειά, και ειλικρινά η πολύ όμορφη μπροστινή ετικέτα πιστεύω ότι χαραμίζεται. Οι σημάνσεις περί νικοτίνης ίσα που φαίνονται και είναι ασπρόμαυρες. Θεωρώ ότι υπάρχει καλός λόγος γι αυτό και δεν είναι άλλος από το ότι πρόκειται για μία νέα προσπάθεια, και όπως όλες οι νέες επιχειρηματικές προσπάθειες, απαιτεί φειδώ στην αρχή και διατήρηση χαμηλού κόστους. Προσωπικά, εφ’ όσον με ικανοποιεί η γεύση, δεν θα με πείραζε και αν το έβρισκα σε μπουκάλι από εμφιαλωμένο νερό, αλλά ως επαγγελματίας που δραστηριοποιείται στον τομέα της λογιστικής και της συμβουλευτικής επιχειρήσεων, περιμένω στο μέλλον να δω μία καλή αναβάθμιση στον τομέα της συσκευασίας.

Όπως αποδείχτηκε, τελικά και το 30μελο λίγο είναι γιατί πραγματικά δεν τα χορταίνεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου