Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Smoke e - Oriental


Σειρά είχε το Oriental. Όταν άνοιξα το μπουκαλάκι και το πλησίασα στη μύτη μου, έφαγα αρκετή ώρα για να βρω τι μου θυμίζει αυτή η μυρωδιά. Τελικά μου έσκασε σε ανύποπτο χρόνο. Βύσσινο. Και έντονο. Η αλήθεια είναι ότι το όνομα Oriental το έχουμε συνδέσει με λουκουμοειδή καπνικά. Κάτι τέτοιο φαντάστηκα και για αυτό, αλλά μετά σκέφτηκα ότι ανατολίτικοι δεν είναι μόνο οι καπνοί. Είναι και τα γλυκά, είναι και συγκεκριμένες μυρωδιές, είναι και κουλτούρα ολόκληρη. Τράβηξα μια τζούρα λοιπόν και όντως, το βύσσινο ήταν κυρίαρχος. Ελάχιστα καπνικό, με έντονη την υπόγλυκη ξινάδα που βγάζει το γλυκό του κουταλιού βύσσινο, και ο ποιητής ήθελε σίγουρα να μιμηθεί κάποιο γλυκό ταψιού με βύσσινο. Και παίζουν πολλά τέτοια! Το χτύπημά του ήταν μπόλικο, και η υφή του υγρού παρέπεμπε σε πλειοψηφία vg. Και όμως το χτύπημα με παραξένευε. Το βρήκα πιο σκληρό από το προηγούμενο και ας έγραφαν το ίδιο νούμερο. Πρέπει να αναφέρω εδώ, ότι το βρήκα πολύ μπουχτιστικό σαν υγρό, και δεν νομίζω να του δώσω άλλο χρόνο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μου άρεσε. Ίσως έχει γίνει πιο ευαίσθητη η γεύση μου, ίσως τα σιροπιαστά δεν είναι πλέον του γούστου μου, ίσως απλά έχω αρχίσει να γερνάω, αλλά με μπούχτισε σε λιγότερο από 2 ml. Ήταν πάντως κάτι ανατολίτικο το οποίο ξεχωρίζει από αυτό που ήδη ξέρουμε ως Oriental.73/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου