Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Liqua - Apple

Το υγρό που δοκίμασα είχε περιεκτικότητα 9mg/ml και για τη δοκιμή χρησιμοποίησα Kanger Evod στα 1.8Ω πάνω σε Vamo V2.

Ανοίγοντας το μπουκαλάκι, μου ήρθε η γνώριμη μυρωδιά του πράσινου μήλου, που ιδιαίτερα όταν είναι αρκετά ξινό, είναι το αγαπημένο μου. Γέμισα τον evod, ανέβασα τα βολτ και του έδωσα να καταλάβει!
Η Liqua φάνηκε και εδώ άξια των προσδοκιών μου. Η γεύση που μου ήρθε ήταν πολύ καλή απόδοση του πράσινου μήλου, με εξαίρεση ότι δεν άφηνε αυτή την ξινάδα που αγαπώ σε αυτό το φρούτο. Στην εισπνοή το άρωμα και η γεύση του μήλου ήταν άριστη, ενώ στην εκπνοή και στη μύτη το άρωμα που έμενε ήταν υπόγλυκο και σχετικά απροσδιόριστο. Εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι όταν άφησα το ητ κάτω για ξεκούραση, οι γεύσεις στο στόμα παρέμειναν έντονες για αρκετή ώρα! Και αυτό για μένα είναι μεγάλο συν. Μπορεί να μην με εντυπωσίασε τόσο όσο άλλα φρουτένια της εταιρίας, δεν έψαχνα δηλαδή να βρω κομματάκια μήλου στα δόντια μου, αλλά είναι ένα πολύ ωραίο υγρό το οποίο εύκολα ατμίζεται όλη μέρα. Σε συνδυασμό με το γεγονός το ότι κατά κανόνα τα υγρά της εταιρείας δεν είναι και πολύ ζόρικα για τις αντιστάσεις, πιστεύω ότι ανήκει στα καλά της. Όχι στα υπέροχα, αλλά σίγουρα στα καλά. Το ντουμάνι ήταν αρκετό για υγρό με πλειοψηφία pg και το χτύπημα στα 9 ήταν σχετικά χαλαρό. Μου άρεσε αυτό γιατί γενικά δεν συμπαθώ τα πολύ δυνατά μη καπνικά υγρά. Θα του δώσω εύκολα 80/100.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου