Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Liqua - Tiramissu

Το υγρό που δοκίμασα είχε περιεκτικότητα 9mg/ml και για τη δοκιμή χρησιμοποίησα Kanger Evod με 2.1Ω αντίσταση πάνω στο VV No.1.

Στο παρελθόν και συγκεκριμένα στον πρώτο ατμιστικό μου μήνα, είχα δοκιμάσει το αντίστοιχο της FA. Και το είχα εκθειάσει. Με εκείνο λοιπόν σαν μέτρο σύγκρισης, άνοιξα το μπουκαλάκι και πλησίασα τη μύτη μου.
Η μυρωδιά που μου ήρθε στην αρχή, μόνο το συγκεκριμένο γλυκό δεν θύμιζε. Μου ήρθε ένας συνδυασμός ο οποίος παρέπεμπε στο αγαπημένο Ferrero Rocher, με τις μυρωδιές της σοκολάτας, του φουντουκιού και της γκοφρέτας να διακρίνονται ξεκάθαρα. Σαν ιδέα δεν με ενόχλησε καθόλου, καθώς και η γεύση να ήταν αυτή μια χαρά θα ήταν, και το μόνο που θα είχα να κάνω θα ήταν να προτείνω στη Liqua την αλλαγή του ονόματος. Άλλαξα κεφαλή στον Evod και φουλάρισα. Τράβηξα μία περιποιημένη πεντάβολτη και… έπαθα ζάχαρο!!! Το στόμα μου γέμισε τιραμισού, έντονο και μπόλικο! Έβγαλα μια χαρτοπετσέτα να σκουπίσω το στόμα μου, γιατί η κρέμα και η σκόνη κακάο είχαν αφήσει σημάδι(!) και ξάπλωσα πίσω με το ηλίθιο ευτυχισμένο χαμόγελο που πάντα διέθετα όταν έτρωγα το συγκεκριμένο γλυκό. Συνέχισα να το ντουμανιάζω, και δεν κατάλαβα για πόσο άδειασε ο ατμοποιητής, παρόλο που η  γεύση ήταν τόσο έντονη, που την άλλη μέρα το πρωί σκέφτηκα να ζυγιστώ, να ελέγξω αν πήρα κανένα κιλό!!! Το ντουμάνι πολύ καλό για τις συνήθεις περιεκτικότητες της Liqua, και το χτύπημα παραδόξως αρκετά πιο κάτω από 9ρι με πολλή PG. Καθόλου δεν με χάλασε, μιας και κινούμαι στο 5-8. Το πήγα ένα βήμα παραπάνω, για να έχω πλήρη σύγκριση με το παλαιό της FA: το έβγαλα στο ευρύ κοινό. Θρίαμβος. Όπου άτμιζα, γύριζαν κεφάλια, ρουθουνίζοντας στον αέρα. Πλήρης και σαρωτική επιτυχία! Εκείνο το βράδυ, στέγνωσε το στόμα μου να εξηγώ και να διαφημίζω, και φυσικά με το αζημίωτο, όλο και κάποιο τηλεφωνάκι τσίμπησα!!! Εύκολα θα βαθμολογήσω με 87/100 και μόλις τελειώσω τις δοκιμές, θα το παραγγείλω σε ποσότητα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου