Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Liqua - American Tobacco

Αυτό το υγρό κυκλοφορεί με δύο ονομασίες, American Blend ή American Tobacco. Και αυτό γιατί στη συσκευασία γράφει American Blend ενώ στην περιγραφή, η ίδια η κατασκευάστρια το αναφέρει ως American Tobacco. Και για του λόγου το αληθές, μπορείτε να το ελέγξετε εδώ

Το υγρό που δοκίμασα, είχε περιεκτικότητα 12mg/ml και για τη δοκιμή χρησιμοποίησα Kanger Protank II με 1.8Ω αντίσταση, πάνω σε Vamo V2.


Σε μία παραγγελία που έκανα, βρήκα και αυτό το υγρό το οποίο παραδόξως δεν είναι από τα ευρέως προτιμώμενα της Liqua. Φτηνό ήταν, βάλε ένα δεκάμελο για δοκιμή είπα, πόσο λάθος έκανα που δεν πήρα τριαντάμελο και πολλά κομμάτια τελικά… Και εξηγούμαι!
Ανοίγοντας το μπουκαλάκι, δεν μου ήρθε και κάτι συγκεκριμένο στη μύτη. Υποτονικό άρωμα υγρού καπνού, και πραγματικά πίστεψα ότι μπορεί και να πετύχαμε την πρώτη καπνική αστοχία της εταιρίας. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν είναι και από τα πολύ διαδεδομένα αρώματα, οι φόβοι μου αυξήθηκαν. Για ξεκίνημα το έριξα σε φρέσκο Protank II. Χαμηλή αντίσταση, αρκετά βολτ και πάμε για δοκιμή. Σχεδόν δεν πίστευα το στόμα και τη μύτη μου. Ένα πραγματικά καπνικό υγρό γεμάτο αντιθέσεις, οι οποίες ακύρωναν η μία την άλλη, με αποτέλεσμα ένα απλό, γευστικό και πουρένιο αποτέλεσμα. Κάτι σαν Cuban Cigar, χωρίς τη γλυκάδα και τον ξηρό καρπό. Κάτι σαν French Pipe χωρίς το ξύλο. Και όλα αυτά με την ξηρότητα του Traditional. Αφού το συνήθισα λίγο, ώστε να έχω μία πρώτη άποψη και αφού σιγουρεύτηκα ότι ο επισκευάσιμος δεν είχε κατάλοιπα άλλων γεύσεων (μετάφραση: τον έλιωσα στη VG…), έκανα μετάγγιση. Βίδωσα, έδωσα γκάζι και πραγματικά πετάχτηκα από τη θέση μου. Έντονος καπνός, με ξερή γεύση και απαλή υφή, και την γλυκιά πικράδα του πούρου, μαζί με χτύπημα κανόνι και ποσότητα ατμού που θα ζήλευε και ο Τιτανικός, έγιναν ένα κουβάρι στο στόμα και τη μύτη μου, με αποτέλεσμα να βήξω ευλαβικά και να καθίσω πάλι κάτω, με αυτό το ηλίθιο ατμοχαμόγελο που όλοι μας αποκτάμε όταν ανακαλύψουμε μια νέα γεύση που μας αρέσει. Δεν μπορώ να περιγράψω κάτι άλλο, και το μόνο που έχω να πω είναι ότι πλέον το American Tobacco κονταροχτυπιέται με το Cuban Cigar κάθε φορά που πρέπει να αποφασίσω πιο από τα δύο θα πάρω. Και συνήθως, παίρνω και τα δύο! Το βαθμολόγησα με 89/100, όσο ακριβώς και το Cuban Cigar. Και ο λόγος είναι ότι και τα δύο παίζουν μεταξύ 87-90, χωρίς να είναι σταθερά. Κάποια άλλη μέρα, μπορεί να άλλαζαν σειρά αυτές οι δύο βαθμολογίες. Είναι πλέον ένα από τα υγρά που θα έχω μόνιμα στο οπλοστάσιο, για όταν βαριέμαι τη σκέτη βάση…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου