Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Prima Mixed Shots - Mount Vernon

Mount Vernon, 0.9mg, Dead Rabbit 24, 2*Ni80 Alien 0.10Ω, 3.0mm, cotton candy

Ο κατασκευαστής εδώ μας μιλάει για μια ιδιαίτερη ποικιλία αρωματικού καπνού Virginia με δυνατό σώμα και πιπεράτη γεύση που αποξηραίνεται κρεμασμένο και καπνίζεται σε χαμηλή φωτιά. Για Kentucky Blend δηλαδή. Το άρωμα από το μπουκαλάκι βέβαια, άλλα λέει καθώς θυμίζει αλκοόλ. Για την ακρίβεια brandy χωρίς τις γλυκές νότες στη μύτη. Πάμε όμως να το δούμε και γευστικά.


Όντως, κάτι δεν πάει καθόλου καλά με την περιγραφή. Μία εμπειρία με Kentucky, την έχω και όσον αφορά το Virginia, δεν το λες και από τα αγαπημένα μου καπνικά. Εδώ δεν βρήκα στοιχεία από κανένα από τα δύο, ενώ η γεύση brandy κυριαρχεί στο τελικό αποτέλεσμα. Θα μπορούσε εύκολα να είναι brandy ή ρούμι, αλλά Virginia δεν είναι. Το έβαλα και σε άλλο ατμοποιητή για επιβεβαίωση και η άποψή μου παραμένει. Μόνη αλλαγή λίγη παραπάνω γλύκα που προφανώς οφείλεται σε στενότερο θάλαμο ατμοποίησης. Στη ρινική εισπνοή οι αλκοολικές νότες βγαίνουν λίγο πιο ισχυρές ενώ στην εκπνοή από τη μύτη αδυνατώ να εντοπίσω κάτι παραπάνω από μια ουδέτερη και γλυκιά αίσθηση. Η επίγευση είναι σύντομη και ελαφρά και περιορίζεται σε μια γλυκιά αίσθηση απροσδιόριστης προέλευσης. Δεν μπορώ να βρω συνοχή σε αυτό το υγρό σε κανένα σημείο του και η χαμηλή μου, αλλά όχι μηδενική βαθμολογία οφείλεται στο ότι δεν μου άφησε κάτι δυσάρεστο. Προτείνω ειλικρινά στον κατασκευαστή να το δει από την αρχή. 20/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου