Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Liqua - Licorice


Ίσως το πρώτο της νέας σειράς που κυκλοφόρησε και το οποίο το πήρα με κακό μάτι γνωρίζοντας ότι συνήθως αυτό το έδεσμα έχει έντονη γεύση. Έφερα λοιπόν το μπουκαλάκι των 6mg στη μύτη και τα αρώματα ήταν όλα εκεί και ολοκάθαρα. Το χαρακτηριστικό άρωμα της γλυκόριζας και αυτή η αίσθηση ούζου που σου αφήνει στο στόμα και τη μύτη. Έβαλα στον 3.1ES μου τον στημένο με 0.55Ω σε MC 3mm με 7 σπείρες και Nakamichi υγρό μέχρι τη μέση και ξεκίνησα.
Η γεύση ήταν η καθαρότερη γεύση γλυκόριζας που έχω δοκιμάσει. Γλυκιά, γλυκανισάτη και το βασικότερο, καθαρή. Στην εισπνοή το στόμα γεμίζει με τη γεύση της και στην εκπνοή γίνεται πιο έντονη η ουζένια πλευρά του υγρού. Στη ρινική εισπνοή η μύτη γεμίζει από γλυκάνισο ενώ στην εκπνοή δεν αλλάζουν και πολλά. Το ντουμάνι πλούσιο και πάλι, αλλά με 20w είναι αναμενόμενο, ενώ το χτύπημα ελαφρύ και απόλυτα ταιριαστό. Δεν έχω και πολλά να πω γι αυτό το υγρό, καθώς η γεύση δεν είναι και τόσο σύνθετη αλλά ευθεία και καθαρή. Εγώ δεν είμαι και ιδιαίτερος φαν της συγκεκριμένης γεύσης, αλλά σε όσους αρέσκονται στην κατανάλωση γλυκανισάτων υγρών και συμπαθούν τη γλυκόριζα, το συστήνω ανεπιφύλακτα! 88/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου