Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Liqua - Turkish Tobacco


Το υγρό που δοκίμασα είχε περιεκτικότητα 12mg/ml και το δοκίμασα σε DCT 1.5Ω πάνω σε VV No.1.

Με σκεπτικισμό το έπιασα στα χέρια μου και το άνοιξα για να γεμίσω το cartomiser. Η μυρωδιά του, όντως ανατολίτικη, βαριά και λουλουδάτη. Προσδοκίες για άλλη μια φορά. Οι οποίες βγήκαν αληθινές και με το παραπάνω!
Για την ακρίβεια, σκέφτηκα ότι κάποιος μου κάνει πλάκα και μου έχει κρύψει γόπα από τσιγάρο στο cartomiser! Βαριά και πλούσια γεύση καπνού, με ένα τριανταφυλλένιο τελείωμα που παραπέμπει σε λουκούμι και γενικά γεύση ανατολής. Με δύο τζούρες μπάφιασα! Και έχω να χρησιμοποιήσω αυτή τη λέξη από τότε που ο Άσσος ήταν στο καθημερινό μου μενού. Είναι τόσο πλούσιο που δεν μπορώ να το ατμίζω συνεχόμενα, και έχω από δίπλα και το άλλο μοντ με σκέτη βάση, να εξισορροπώ τις γεύσεις! Είναι αυτό ακριβώς το οποίο θες να ατμίσεις μετά από ένα υπερλουκούλειο γεύμα. Αυτό που λέμε «άρχοντας, πασάς στα Γιάννενα». Το 80/100 το δίνω χωρίς την παραμικρή σκέψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου